poniedziałek, 16 września 2013

Tilda bunny

Pierwsza w życiu tilda - królik, która zdobi moją półkę. Do towarzystwa ma partnera - bo razem raźniej! - którym pochwalę się następnym razem:) Wiem, że rzadko coś wrzucam ale niestety z powodów prywatnych jestem tymczasowo 'szyciowo-niedysponowana'. Póki co zostaje mi jedynie wrzucanie rzeczy, które mam w archiwum. Na szczęście mam jeszcze co-nieco w zanadrzu :)





Pytanie 1: Czy dla Was też największą zmorą takich projektów jest nos?
Prułam go kilka razy - ale jak wiadomo praktyka czyni mistrza :)

Pytanie 2: Też macie dosyć tej paskudnej jesiennej aury? Czy może lubicie jesień?
Ja zdecydowanie nie lubię - zimno, mokro, szaro-buro i jeszcze ta świadomość, że będzie już tylko chłodniej. Typowy ze mnie zmarźlak!

danusiowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz