środa, 28 sierpnia 2013

W wolnych chwilach...

... lubię przeglądać książki i internet (w szczególności blogi) w poszukiwaniu inspiracji. Moim faworytem wśród książek są te Tildowe - swoje przeglądałam tysiące razy, a i tak nie przestają mi się nudzić i za każdym razem odkrywam coś nowego. Ich jedyną wadą jest cena:( Na szczęście otrzymałam obie w prezencie :p

Wracając do internetu - w zeszłym tyg trafiłam na nową kolekcję do szycia w Tchibo. Mam już od nich kilka drobiazgów z poprzednich 'szyciowych' kolekcji więc wiedziałam, że są dobrej jakości. I tym razem nie potrafiłam się oprzeć i tak stałam się szczęśliwą posiadaczką nowych tasiemek i materiałów! co więcej, Pan w sklepie był tak miły, że udzielił mi chyba wszystkich możliwych rabatów:)


Dla zainteresowanych - dziś w Tchibo jest dzień darmowej dostawy, a więc jeżeli ktoś podobnie jak ja ma fioła na punkcie takich drobiazgów to można to wykorzystać :)

Miłego popołudnia - danusiowa :)

* ten post nie ma na celu promowania żadnego produktu, a zawiera jedynie moją osobistą opinię, która być może dla kogoś okaże się pomocna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz