niedziela, 8 grudnia 2013

O bardzo wyjątkowej współpracy :)

Nie mogłam się doczekać, aż zaprezentują Wam efekty pewnej wyjątkowej współpracy.
Otóż jakiś czas temu nawiązałam kontakt z cudowną, wyjątkowo utalentowaną osóbką, której stylistyka grafik idealnie wpisuje się w mój gust. Mowa tu o Magdzie Popovics, o której więcej możecie dowiedzieć się tu: http://magdapopovics.wix.com/projekty oraz tu: http://mysimpleartforkids.blogspot.com/. Nasza współpraca opierała się na wymianie usług, tj. Magda opracowała dla mnie nowe banerki oraz metki, a ja w zamian wykonałam dla mnie pewne szyjątka :) Przez cały czas kiedy powstawały nasze projekty wspólnie wymieniałyśmy uwagi, spostrzeżenia, obie włożyłyśmy mnóstwo zaangażowania i serca w naszą pracę. Z całym sercem mogę każdemu polecić współpracę z Magdą! Dodatkowo, zapraszam na jej strony, gdzie można zapoznać się z jej twórczością oraz zaczerpnąć inspiracji :)

A to już efekty pracy Magdy:

Jako, że nie mogłam się zdecydować, która wersja kolorystyczna najbardziej mi się podoba, bo wszystkie są super Magda przygotowała dla mnie banerki, aż w 4 kolorach! Na każdą porę roku, nastrój itp. inny - do wyboru do koloru :)








Dodatkowo powstał projekt metek, które jutro odbieram z drukarni - będą dołączane do wszystkich moich prac, a każda ma miejsce na wpisanie imienia obdarowanej osoby:) Jak tylko je odbiorę zaprezentuję tutaj!





Czyż wszytko nie jest piękne? :) Magda jeszcze raz baaaaaardzo dziękuję!!!

A to już przygotowanie napisów dla Magdy, akonkretnie jej dzieci - Nadziejki i Peti'ego :)





I efekt końcowy:






PS. Tak wiem, że J stoi w drugą stronę :P







I Pan Ciastek:




Polecam każdemu taką formę Współpracy - daje mnóstwo radości i piękne efekty:)

danusiowa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz